FOLLOWERS

Sunday, March 4, 2012

PERADUAN BELI DAN MENANG TOTEBAG BRISYAMFAZO





Langkah Penyertaan :-

1. Beli totebag brisyamfazo sebagai syarat
penyertaan.

2. Reka satu design totebag paling kreatif.

3. Isikan maklumat penuh dan tepat pada
ruang dibawah.

4. Hantarkan borang peraduan yang
dilampirkan dengan resit sebagai bukti
pembelian totebag kami ke alamat berikut:

PERADUAN BELI & MENANG TOTEBAG BRISYAMFAZO
LOT 192, KAMPUNG KENJONG,
17040 PASIR MAS,
KELANTAN DARUL NAIM.

http://brisyamfazo.wordpress.com


Syarat dan Peraturan Peraduan

1. “Peraduan” ini terbuka kepada semua warganegara MALAYSIA kecuali kakitangan dan ahli keluarga terdekat Brisyamfazo Creation, dan juga (Pihak Penganjur).
2. Peraduan ini bermula dari 1April 2012 sehingga 1 April 2013. Pihak Penganjur berhak untuk meminda tempoh peraduan pada bila-bila masa sahaja jika diperlukan.
Semua penyertaan mesti diterima sebelum 1 April 2013. Penyertaan yang diterima selepas tarikh tutup peraduan akan dibatalkan serta-merta.
3. Anda layak menyertai peraduan ini dengan setiap pembelian TOTEBAG brisyamfazo. Bukti Pembelian adalah resit asal yang jelas menunjukkan pembelian TOTEBAG
dalam satu resit dan tarikh pembelian dalam tempoh peraduan.
4. Setiap Bukti Pembelian sah untuk 1 (satu) penyertaan. Peserta boleh menghantar seberapa banyak penyertaan, tetapi setiap penyertaan mesti dilampirkan dengan
Bukti Pembelian dan dilengkapkan dengan butiran peribadi peserta yang diperlukan dan cipta satu rekaan TOTEBAG yang paling kreatif.
5. Borang penyertaan yang tidak lengkap, penyertaan dengan Bukti Pembelian salah dan /atau rosak akan dibatalkan. Salinan fotostat borang penyertaan haruslah dikirimkan kepada :
PERADUAN BELI & MENANG TOTEBAG BRISYAMFAZO, LOT 192, KAMPUNG KENJONG,17040 PASIR MAS, KELANTAN DARUL NAIM.
6. Setiap borang penyertaan haruslah dikirimkan melalui pos biasa kepada alamat yang dinyatakan diatas. Bukti pos tidak boleh dianggap sebagai bukti penyertaan oleh Pihak Penganjur.
7. Setiap peserta hanya boleh memenangi 1(satu) hadiah sahaja. Sekiranya, seseorang pemenang memenangi 2(dua) atau lebih hadiah dengan nilai yang berbeza, pemenang tersebut secara
automatik akan menerima hadiah yang lebih tinggi nilainya. Hadiah yang lebih rendah nilainya akan dimenangi oleh pemenang seterusnya.
8. Pemenang akan diberitahu melalui pos sebelum 1 Mei 2013. Pihak penganjur tidak boleh dipersalahkan sekiranya pemenang tidak atau lambat menerima pemberitahuan kemenangannya.
Semua hadiah mesti dituntut daripada Pihak Penganjur dalam masa 14(empat belas) hari bekerja daripada tarikh surat pemberitahuan. Semua hadiah yang tidak dituntut akan dibatalkan.
9. Semua kos pengangkutan, penginapan, peribadi dan/ atau kos, yuran dan / atau perbelanjaan berkaitan lain yang ditanggung untuk menuntut hadiah dan sebarang liabiliti cukai akibat
penerimaan hadiah adalah tanggungjawab pemenang sepenuhnya.
10. Penerimaan hadiah bersamaan dengan kebenaran kepada pihak penganjur dan agensi untuk menggunakan nama/ penyertaan dan/ atau gambar pemenang untuk tujuan aktiviti publisiti
, pengiklanan dan/ atau perdagangan tanpa sebarang notis dan/ pampasan.
11. Semua penyertaan yang diterima akan menjadi hakmilik Pihak Penganjur.
12. Untuk maklumat lanjut sila hubungi Brisyamfazo 013 3318985 / 0129222489 atau email kepada brisyamfazo@gmail.com.
13. Keputusan Pihak Penganjur berkenaan pemenang adalah muktumat dan sebarang surat menyurat tidak akan dilayan.
14. Dengan menyertai Peraduan ini peserta bersetuju untuk mematuhi dan terikat kepada syarat dan peraturan peraduan ini, serta keputusan Pihak Penganjur.

LAYARI WEBSITE KAMI UNTUK SEBARANG MAKLUMAT : http://brisyamfazo.wordpress.com

3 comments:

  1. takmo beli nk reka jer bole??

    beso btul tulisan.. susah bace.. ^_^

    ReplyDelete
  2. ~Nur Zulaiha~: Hehe.., disamping itu Sempena Kempen " No Plastic Bag I love totebag" yang bertujuan menwujudkan kesedaran orang ramai tentang pencemaran alam sekitar dan juga menyelamatkan dunia dari pencemaran plastik sampah yamg makin bertambah pada masa kini.jue actually peraduan ini juga sebenarnya bertujuan membantu anak-anak yatim....Kami tergerak hati untuk membantu anak-anak yatim. Dengan pembelian totebag brisyamfazo sebanyak 20% akan disalurkan ke rumah kebajikan anak2 yatim. Jue i need your help..tell your friend to join this contest yg bermula 1 april nie....Thanks sudi comment ..:-)

    ReplyDelete
  3. ok..,nanti jue tlg ckp kt prend blogger lain tk promot klu diorang nak.. =) tp tuk britahu blogger lain pejo kena tinggalkan jejak/comment kt chatbox dgn link dkat blog org lain atau follow diorang, cari blogger kurang follower 1000 bru diorang take note ttg link yg ditinggalkan.. bru org bole tau, kewujudan contest nie.. tapi kena sangat rajin mengonline la..(for yr infomation la klu kot2 tak tahu.. hehe)

    ReplyDelete